Lycklig!

Hej bloggen! allting går som det ska nu jag är skit glad.,de va länge sen ja mådde så bra igen. pojkvännen mamma kompisarna allting!  Och bloggen skriver jag i då och då. Jag bloggar eftersom att bara få ut mina känslor och senare kunna läsa de ja gjort gått igenom och så vidare...  jag gillar att läsa gammalt de är de bästa ja vet. hitta gamla skaer, kolla igenom gamla kort hitta ngt gammalt som tillghörde en gammal kompis ex bara något som har minnen.. och bloggen kommer vara ngt ja troligtvis kommer att läsa när ja blir äldre eller om ett par år. då kommer min pojkvän få läsa den ( han blir nog sur över artt ja hållt de länge ). jag och min pojkvän har planer på att gifta oss och våra föräldrar vet om oss oelelr våra mammor och hans bror kusin och min kusin. vi är jätte seriösa med de. De nästan ingen som tror på de men de nog ingen osm kommit så nära varandra som ja han. uppfostran lika personligheten lika och allt hans ökt hos en tjej har han fått och ja med. vi delar på ALLTING redan nu. Även fast de jobbigt att vara i så fast förhållande och seriöst och svårt så måste man tåla de. ja säger inte att de är lätt och kul! självklart är de kul och underbart alla romantiska dagar man är tillsammans alla kyssar man njuter utav... han verkligen gör mina dagar! tack för att du finns hjärtat jag älskar dig mycket du har förändrta mitt liv min syn på livet. Utan dig inget liv! DU är mitt liv!.

puss !

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Tack pudding! du är så gullig ;) Vad hittar du på?

2010-03-25 @ 11:40:35
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0