I<3U !

Jag är så otroligt kär i min pojkvän så de inte är sant. Vi har nu vart tillsammans i 7 månader och ja kan säga att jag är den lyckligaste kvinnan på jorden! Han är så otroligt underbar, han är allt en tjej vill ha. så snygg också! Han finns där för mig hela tiden. älskling mitt liv mitt allt. jag skulle ge mitt liv för dig. Du anar inte hur mkt du betyder för mig. JAG HAR ALDRIG NÅGONSIN VART SÅ KÄR! Alla vet om oss mina föräldrar kusiner kompisar. Hjärtat så mkt har förändrats sen du kom in  i mitt liv. Alla sket i mig ingen brydde sig om mig. jag gjorde massa misstag... men sen hitta jag dig och fastnade lämnade allt och alla för din skull. kämpade och gjorde vad som krävdes för att få dig och till slut fick jag dig! de tog mig 9 månader, men de va värt de! det var helt klart värt de! Shiiiiit alltdå , saknar dig så mkt träffa aldrig dig idag kändes så tomt och konstigt utandig. utan att få hålla i dig och krama pussa dig. hjärtat vi har lovat varandra att de alltid kommer att vara vi två och ja trorpå vår kärlek. jag 'r miljoner % säker på att vår kärlk inte bara är en ungdomskärlek. för de vi har är mkt mer än så. Om två år ska vi trolova oss de snart.. längtar tills dess. jag har så mkt känslor och tankar inut i mig attjag inte kan få ut allting nu. första gången vi sågs, första gången vi kramades prata telefon, gick ut , smsade dygnet runt ( tills nu går inte en timma utan att vi smsar ) kysstes strulade bada tillsammans, va ensama hemma hos dig och hos mig, första gången vi hade sex, allting allting. så underbara dagar och timmar emd dig hjärtat.!
ska nog sova nu älsklingen decka för en stund sen så ja har ingenting att göra.
godnatt bloggen!

Kommentarer
Postat av: Mandah

sv: tack så mycket. Uppskattar det :)!

2010-03-16 @ 17:09:27
URL: http://amandaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0