anonym!

Hej.! jag är en tjej och jag har valt att skriva blogg på grund av att ja mår så dåligt jämnt och att de alltid händer så jävla tråkiga saker och dumma och bajsiga saker i mitt liv. Jag tänker vara anonym hela vägen.skriver då och då. Jag själv hatar att läsa bloggar där personen är anonym. men här skriver jag ungefär detaljerat om mitt privat liv bara för att få ut mina känslor och tankar. oftast så mår jag bättre utav de. Men de ni får veta är att ja bor i örebro och är inte svensk är 16 år gammal mitt namn är Lonley kan vi säga. idag orkar ja inte skriva så mkt mer än att berätta att ja bor med mamma föräldrarna skilda enda barnet. har en pojkvän i nu 7 månader älskar hnm otroliigt mkt. ja vi har haft sex och just nu så tror jag att ja är gravid. KNASS? JA!!!! måste göra abort omedelbart fall de är så. gjorde gravidites test idag . kan jag ens använda ngn sån grej? nej. så min kille la 100 kr åt ingenting kunde inte använda den. så ska till ungdoms på ttorsdag och se hur de blir. önska mig lycka till! jag kan senare i ett annat inlägg berätta om hur mitt liv ser ut annars. men just nu kände jag för att berätta mkt kort om mig. jag har i ett tag nu velat skriva blogg men har alltid vart för arg för att komma in och skapa en blogg.  så idag är de gjort är på ett väldigt dåligt humör skala 1-10 så är jag kanske 9.5 arg ledsen och ja allt! har bråkat med min kille stackars han ja som är så aggresiv och han försöker lugna ner mig.
JAG ÄLSKAR DIG MIN ÄLSKADE POJKVÄN! DU ÄR MITT LIV MITT ALLT! HADE INTE VART NGT UTAN HONOM.

Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Ojj.., vad händer ikväll?

2010-03-12 @ 21:20:06
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0